Vratky a reklamace

Jak nakupovat na petamour.cz

  • Vyberte si z nabídky Pet Amour zboží a přidejte ho do košíku s vyplněným počtem kusů tlačítkem „PŘIDAT DO KOŠÍKU“

  • Při nákupu si průběžně můžete kontrolovat zboží v sekci „KOŠÍK“ (vpravo nahoře). Z košíku se můžete kdykoliv vrátit a vybírat další produkty.

  • Rozhodnete-li se objednat zboží umístěné „ V OBSAHU NÁKUPNÍHO KOŠÍKU“ klikněte na políčko „POKRAČOVAT“ a posunete se do sekce "DOPRAVA A PLATBA".

  • Pokud vlastníte voucher nebo slevový kupón vepište kód.

  • Zde je nutné vyplnit zemi doručení Česká republika nebo Slovensko a následně zvolte způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje. 

  • Po vyplnění klikněte na políčko „POKRAČOVAT“ a posunete se do sekce "INFORMACE". 

  • Zde se můžete registrovat přihlásit do svého účtu  nebo „PŘIHLÁSIT SE DO MÉHO ÚČTU“ nebo se stejným tlačítkem registrovat. Objednávku lze provést i „BEZ REGISTRACE“, ale doporučujeme se registrovat, při další objednávce nemusíte opakovaně zadávat dodací údaje.

  • Vyplňte údaje (jméno, adresu, telefon, který je důležitý pro přepravce, který vám před doručení objedaného zboží zašle SMS nebo zavolá). 

  • Pokud se vaše fakturační adresa liší od dodací zaškrtněte na políčko „NAKUPUJI NA FIRMU“ a doplňte potřebné údaje.

  • Odškrtněte v pravé části, že souhlasíte s obchodními podmínkami, které si přečtěte.

  • Klikněte na tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU".

  • Ve finále se zobrazí rekapitulace objednávky, kterou obdržíte i na vyplněný e-mail. 

  • O průběhu vyřizování objednávky vás budeme informovat e-mailem.

  • Jakmile bude zboží předáno dopravci, na e-mail nebo SMS obdržíte informaci o vyzvednutí nebo předání zásilky. 

  • V případě, že vaší objednávku v průběhu jejího vyřizování potřebujete z jakéhokoliv důvodu stornovat, napište nám e-mail na info@petamour.cz nebo zatelefonujte  na +420 774 689 001. Storno objednávky vám potvrdíme obratem e-mailem nebo telefonicky. 

Dodací lhůty

  U každého produktu je uvedena Dostupnost zboží podle, které se řídí expedice vámi objednaného zboží.

  • Zboží, u kterého je dostupnost uvedena SKLADEM je expedováno ihned a odesláno ještě ten samý den.

  • Zboží NA DOTAZ nemáme na skladě a po ověření dostupnosti zboží od našeho dodavatele  vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.  

Poškozená zásilka

Zásilku od přepravce si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná.


Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřídit zasláním zboží na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2. Vždy dodržujte tento postup:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

  • Zboží pošlete zpět na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2  do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).

  • Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop a do poznámky uveďte výměna zboží a zboží zašlete spolu s daňovým dokladem (fakturou) na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2

  • Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.

  • Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.

Záruka

Záruční doba trvá 2 roky od data převzetí zboží, u krmiv a potravinových doplňků pro psy a kočky se záruční doba řídí vždy expirační dobou daného produktu. 

Pokud při vyřizovaní reklamace dojde k výměně zboží za nové, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nového zboží.

Záruční doba se nevztahuje na dárky a příbaly ke zboží. 

Jako záruční list slouží zákazníkovi faktura - daňový doklad, který mu bude předán při vyzvednutí zboží anebo poslán v zásilce s objednaným zbožím. 

 

Reklamace

Reklamované zboží nám zašlete na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2

Pro rychlé a úspěšné vyřízení reklamace dodejte se zbožím daňový doklad (fakturu) prokazující jeho koupi a vyplněný reklamační list. Reklamační list k vyplnění si, prosím, stáhněte a přiložte jej k reklamovanému zboží. Faktura - daňový doklad slouží zákazníkovi také jako záruční list, který je předán při převzetí zboží anebo je přiložený v zásilce s objednaným zboží. 

Nejčastější důvody k reklamaci:

  • Dodané zboží je poškozené

Při doručení či přebrání zboží od dopravce se přesvědčte, že zásilka nejeví známky poškození. Pokud je zásilka poškozená dopravou, nepřebírejte ji!

Je-li obal neponičený, avšak zboží bylo dopravou poškozeno, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve od převzetí takovéto zásilky telefonicky nebo e-mailem. Reklamaci vyřídíme u konkrétního dopravce a poradíme vám, jak dále postupovat. 

  • Bylo dodané jiné zboží

            Kontaktujte nás nebo nám napište o této skutečnosti na e-mail info@petamour.cz.

Důležité upozornění: Na dárky a příbaly, které jsou dodávány zdarma, nelze uplatňovat běžnou reklamaci ani žádná práva spotřebitele.


Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace spotřebitele bude vyřízena podle občanského zákoníku nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího podání. V případě, že budete reklamovat zboží zakoupené na firmu, podle obchodního zákoníku není přesně udána lhůta pro vyřízení reklamace. I tyto reklamace však vyřizujeme co nejdříve.

Reklamace jsou běžně vyřízeny výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny za zboží. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo telefonicky. Při uznání reklamace a vrácení peněz za zboží bude zákazníkovi částka vrácena bankovním převodem do třiceti (30) dnů od uznání reklamace. To však po podání žádosti e-mailem a doložení výše nákladů (kopii podacího lístku za poštovné apod.) 

V případě, že jste nám zboží k reklamaci poslali na vaše náklady a reklamace bude uznána, částka za dopravu vám bude uhrazena. To však po podání žádosti e-mailem a doložení výše nákladů (kopii podacího lístku za poštovné apod.)